Persistentni ssh (nebo podobne)

Středa Listopad 24 22:28:39 CET 1999

Michal Krause (michal na krause.cz) wrote:
:
: Nakonec jsem pouzil podobne reseni, ale misto ssh pouzivam Zebedee
: (blowfish + zlib tunel). ssh mi z nejakeho neznameho duvodu nechtelo
: rozumne pracovat v pozadi (proslo pouze prvni spojeni). Pres zebedee
: tuneluju http protokol (pro jeho jednoduchost a snadnost implementace).
: Na cilovem serveru jsem specialne pro tato data nahodil server Boa,
: ktery jsem si patchnul tak, aby slo povolit pristup pouze z urcite IP
: adresy (v tomto pripade 127.0.0.1).

Uff uff... Proc tak komplikovane kdyz pomoci rsyncu to jde uplne krasne?
Pokud vam toto prestane fungovat, investujte par minut na precteni
dokumentace k rsyncu a uvidite ze to pomoci nej (+ssh) jde naprosto
jednoduse.

Leos Bitto