CD z CP nebootuje

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Středa Listopad 24 23:09:24 CET 1999

"Berdych, Martin" wrote:

> Mohu potvrdit, ze RH 6.1 od CP bootuje.

Zda se, ze jak komu...
Mne take ne (prave jsem to pro jistotu znovu zkusil), zatimco jina CD
(mj. vypaleny RH 6.0) nabootuji v pohode. Zrejme je tam nejaka zahada,
coz neni nic divneho, kolem pocitacu je neustale spousta zahad. :-)
Udelat si bootovaci FD neni zadny problem, takze z toho nedelam vedu.

Mel jsem jeste jeden problem, v graficke instalaci se mi spatne
detekovala mys. Mam takovou tu s prepinacem a detekovala se
dvoutlacitkova Microsoft, i kdyz jsem mel prepnuto na tritlacitkovou
MouseSystems. Po prepnuti fungovala a po dokonceni instalace jsem ji
patricne prekonfiguroval. Zaver: vickrat nebudu riskovat grafickou
instalaci, protoze bez mysi je dost obtizna. :-)

Jinak jsem ale velmi spokojen. Vzdycky kdyz jsem instaloval novy Linux,
tak jsem mel nejake problemy, ale tentokrat byly zrejme nejmensi. Takze
to neberte jako nejakou lamentaci, jen jako upozorneni na mozne
problemy.

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno
Starejte se o komara, velbloud se o sebe postara sam.