CD z CP nebootuje

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 25 02:55:19 CET 1999

Jo, minule byl format lepsi, ale zase tam nebyly problemy s fonty s
diakritikou.
Je mi ale opravdu divne, ze nekomu to CD bootuje, ja mam hned tri a
nebootuje ani jedno. Je to sice malickost, ktera se da lehce vyresit
disketou, ale naprdne to. Pokud jde o mys, s tou jsem mel take problemy, ale
napotreti se chytla, mrska. Zajimave!

Mila Kuchta