Persistentni ssh (nebo podobne)

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 25 01:10:10 CET 1999

On 11/24/99 21:28, Leos Bitto wrote:

> Uff uff... Proc tak komplikovane kdyz pomoci rsyncu to jde uplne krasne?
> Pokud vam toto prestane fungovat, investujte par minut na precteni
> dokumentace k rsyncu a uvidite ze to pomoci nej (+ssh) jde naprosto
> jednoduse.

Zbezne jsem si to prosel a nezda se mi, ze by rsync umel udrzovat
persistentni spojeni a na externi zadost poslat soubor aplikaci (treba
pres rouru), ktera pozadavek vznesla. Nebo jsem slepy? (nevylucuju, man
rsync je hooodne dlouha). Me se porad zda, ze rsync je urcen pro
jednorazovou synchronizaci dvou adresarovych struktur.

--
S pozdravem