Kompilace jadra+novy HW

Berdych, Martin Berdych.Martin na skofin.cz
Čtvrtek Listopad 25 09:31:51 CET 1999

Dobry den,

	nainstalovali jsme s kolegou RH6.1, a protoze v nem neni podpora
Olicom Token Ring karet, podle navodu na www.olicom.com, jsme stahli
drivery, patche a zkompilovali nove jadro. Postupoval jsem podle navodu
(jsem Linux zacatecnik) ale po kompilaci nevidime driver na Olicom v
modulech sitovych karet a pri snaze nastavit TR0 (token ring) a modul Tlan
jsme neuspesni. Myslim, ze problem je v natazeni toho spravneho jadra, ale
zase jsem dodrzel navod. Tak asi jste vic zmateni nez ja. Proste nevim kde
je problem. Po kompilaci jadra jsme do lilo.conf pridali to jadro, ktere
jsme zkompilovali (nasel jsem v /boot podle data) a pak jsem dal /sbin/lilo
pro aktualizaci LILO, ale stejne nam ta sitovka nejde. Pouzivame konfiguraci
NETCONF. Kdybyste nekdo dokazal poradit, budu vdecen.

	MB