Apache + PHP pada

Martin Zuber zuber na admtu.ost.skoda.cz
Čtvrtek Listopad 25 09:51:57 CET 1999

Dobry den,
rozchodil jsem si SuSE Linux 6.2. Nainstaloval jsem si Apache a PHP (z i386
RPM). Vsechno chodi dobre az do chvile, kdy zacnu pouzivat v PHP funkce pro
praci s e-mailem (IMAP_*). Se serverem se spojim (imap_open), zjistim pocet
zprav (imap_num_recent), ale kdyz se pokusim precist si predformatovane
hlavicky zprav fci:

$zpravy = imap_headers($mbox);

kde $mbox je identifikace uspesne otevreneho mailboxu, Netscape zahlasi, ze
"Document contains no data" a v logu se objevi hlaska:

--------------- smik -----------------------
[Thu Nov 25 09:39:12 1999] [notice] child pid 12123 exit signal Segmentation fault (11)

Chyba je stejna na dvou naprosto odlisnych PC. Jedno je 486DX/33, 8MB RAM,
druhy je P166/32MB RAM. Verze OS je na obou stejna. Verze Apache a PHP:

apache-1.3.6-21
mod_php-3.0.11-21

Staci oboje znovu prelozit, nebo je zrovna tady nejaky bug? (Chtel bych to
prenest i na nas intranet server, kde ICL DRS 6000 Unix na 2xSuperSparc a nerad
bych pak silel, proc to nechodi).

Diky za kazdou (dobrou) radu.

Martin Zuber