Bootovani RH 6.1 CZ od CP

Zdenek Jedlicka zdenda_j na students.zcu.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:36:59 CET 1999

Vcera jsem si koupil v knihkupectvi inst.  prirucku s CD od CP. Z teto
konference sem jiz vedel, ze jsou jakesi problemy s bootovanim. Tedy jsem
to vyzkousel. Mam starsi klasicky pentiovy board, ktery umoznuje bootovani
z CD. Lec toto CD nebootuje (RH 6.0 CZ bootuje bez problemu). I zaplakal
jsem, ze jsem si koupil nejaky shit :(. Ze  zoufalstvi jsem toto CD zkusil
ve skole v pomerne novem DELLu (OptiPlex G1) a tam to funguje.
  Vcem je tedy problem ?  Jina mechanika ? Novejsi board ?
Nevim, jestli to s tim souvisi (bootovacim CD nerozumim), na RH 6.0 je
v adresari /images soubor boot.cat ale na   RH 6.1 je boot.catalogue .
  Udelat bootovaci disketu umim, ale tohle by me vazne zajimalo.
                                          Zdenek Jedlicka