Bootovani RH 6.1 CZ od CP

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:10:58 CET 1999

On Thu, 25 Nov 1999, Zdenek Jedlicka wrote:

> Vcera jsem si koupil v knihkupectvi inst.  prirucku s CD od CP. Z teto
> konference sem jiz vedel, ze jsou jakesi problemy s bootovanim. Tedy jsem
> to vyzkousel. Mam starsi klasicky pentiovy board, ktery umoznuje bootovani
> z CD. Lec toto CD nebootuje (RH 6.0 CZ bootuje bez problemu). I zaplakal
> jsem, ze jsem si koupil nejaky shit :(. Ze  zoufalstvi jsem toto CD zkusil
> ve skole v pomerne novem DELLu (OptiPlex G1) a tam to funguje.
>   Vcem je tedy problem ?  Jina mechanika ? Novejsi board ?

Podle me upgrade BIOSu. RH 6.1 od CP bootuje, mam to overene. Zrovna
dneska jsem z toho CD nabootoval z dvourychlostni mitsumky na motherboardu
od asusu.

> Nevim, jestli to s tim souvisi (bootovacim CD nerozumim), na RH 6.0 je
> v adresari /images soubor boot.cat ale na   RH 6.1 je boot.catalogue .

To je jedno, dulezite je, jake paramtery se zadaji k mkisofs pri tvorbe,
mimo jine se zadava i umisteni tohohle souboru a jeho jmeno.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.