Zmenit poradi detekce SCSI radicu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:20:50 CET 1999

On Thu, 25 Nov 1999, Frantisek Dufka wrote:

> [...]

Mel jsem v masine 3 radice (jeden dvoukanalovy) a taky jsem potreboval
najit disky v obracenem poradi.
Je na to parametr pro driver aic7xx, neco jako "reverse". Jde to dohledat,
z hlavy to ted uz nevim.

Ale uz jsem nemel zadny disk na IDE, cili jsem prohazoval pouze ty SCSI
radice.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |