framebuffer

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Středa Listopad 24 22:09:46 CET 1999

Chtel bych pouzivat grafickou konzoli pres framebuffer-device
Kdyz sestavim jadro s ovladacem VESA nebo VGA16, tak to funguje, ale
jenom v 60 Hz.

  Sestavil jsem tedy kernel 2.3.28, protoze jsem zjistil, ze je v
nem nova podpora pro karty nVidia Riva. Kdyz jadro nainstaluji tak po
nabehnutí na vterinku vidim tucnaka, ale pak monitor blikne a obraz
se ztati. Linux vsak normalne nabehne. Obraz se obnovi az kdyz
se "po slepu" prihlasim a spustim startx (tedy zmenim graf. rezim).

  Vypada to, ze monitor nezvlada refresh z karty. Nevite, jake parametry
mam nastavit, aby to fungovalo ?

Mam Rivu128 s 4 MB RAM a 17" monitor ADI 1024x768/75Hz
Pouzivam RedHat 6.0.

podstatne kompilacni volby:

CONFIG_FB=y
CONFIG_DUMMY_CONSOLE=y
CONFIG_FB_RIVA=y
# CONFIG_FB_CLGEN is not set
# CONFIG_FB_VESA is not set
# CONFIG_FB_VGA16 is not set
CONFIG_VIDEO_SELECT=y
# CONFIG_FB_VIRTUAL is not set
# CONFIG_FBCON_ADVANCED is not set
# CONFIG_FBCON_FONTWIDTH8_ONLY is not set
# CONFIG_FBCON_FONTS is not set

--
/*
	. Miroslav Petricek     .