CD z CP nebootuje

Čtvrtek Listopad 25 15:57:26 CET 1999

RH6.1cz je standardni image, ktery vyrabim uz dlouho. Pochybuji, ze by
jeho vyrobe byla nejaka vetsi chyba (snad jen, ze pouzite mkisofs je
novejsi verze - na nem to totiz zavisi). Druhou alternativou by mohlo
byt nejak divne vylisovane CD v lisovne (dodaval jsem master jako
normalni palene CD).

V instalaci jsou pridane baliky (zmeneny CFG soubor) a preklady, samotny
instalator je jinak netknuty (vcetne bootovacich obrazu). Takze to
tipuju na problemy s mechanikama. Master image pro CD od CPressu uz
nemam, final, ktery je na ftp://ftp.linux.cz ma jeden balik novejsi
(cesky ispell).

--
                        Milan Kerslager