CD z CP nebootuje

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Listopad 25 19:22:13 CET 1999

Milan Kerslager wrote:

> RH6.1cz je standardni image, ktery vyrabim uz dlouho. Pochybuji, ze by
> jeho vyrobe byla nejaka vetsi chyba (snad jen, ze pouzite mkisofs je
> novejsi verze - na nem to totiz zavisi). Druhou alternativou by mohlo
> byt nejak divne vylisovane CD v lisovne (dodaval jsem master jako
> normalni palene CD).

Ted jsem se dival na image stazeny z ftp.linux.cz s md5sum:
fdda789e735b38cc253b15106f43a67e redhat-6.1cz-final.img

a na pocitaci s boardem GA-586HX bios v2.6 nebootuje.

Na stejnem pocitaci bez problemu bootuje originalni Redhat verze 5.0,
5.1, 5.2, 6.0, 6.0.55, 6.1 i Redhat 6.0cz z 14.5.1999 a 13.8.1999.

Na pocitaci s boardem GA-586T2 s biosem 2.1 stejna situace - vsechna CD
bootuji, jen RH 6.1cz ne.

Zadne novejsi verze BIOSu pro tyto boardy neexistuji.

Na novejsim pocitaci s boardem GA-686BX uz bootuje i Redhat 6.1CZ.

Na vsech trech pocitacich je CD mechanika slave na primarnim IDE (hda2)
a jadro BIOSu je Award 4.51PG.

Zaver je tedy jasny - je nejaka chyba v bootovani RH 6.1cz.

Ted ale jaka. Jedina vec, kterou se napohled toto CDcko od ostatnich
lisi je to, ze je na nem pojmenovan soubor boot.catalog, zatimco na
vsech ostatnich boot.cat. Jak uz tu ale nekdo psal, ani me se to nezda
byt dostatecny duvod - jedine v pripade, ze by nazev tohoto souboru byl
z nejakeho duvodu omezen treba jen na tripismenovou priponu, at uz diky
ISO9660, nebo BIOSu.

Takze by to asi chtelo nejakeho znalce El Torito.

Zdravi

Petr Soucek