Jak zkompilovat Apache+PHP/FI+PHP3 ?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 25 18:28:28 CET 1999

On Thu, Nov 25, 1999 at 05:47:52PM +0100, Jan Havlicek wrote:

> No podle me to nejde. Jinak, pripona phtml vubec neznamena, ze skript je
> PHP/FI. Ja ji bezne pouzivam pro PHP3. Nejsnaze se to pozna podle
> uzaviraciho tagu, PHP3 pouziva <? ... ?>, PHP/FI <? ... >

  pro pouziti PHP3 spolecne s PHP4 doporucuji na webu zakompilovat
  jednu verzi a druhou pouzivat pres CGI, takze tak to muzete udelat.
  Musite ale nastavit koncovky souboru, ktere budou zpracovany /FI a 3.
  Pokud to nejde pro cely web, zkuste .htaccess v prislusnych adresarich.
  Sam jsem to nezkousel, ale jako cgi-skript by pak melo jit pustit
  libovolne mnozstvi phpcek ruznych verzi, jen kdyz se jim spravne priradi
  koncovky souboru... :-)

  Jinak si prectete incompatibilities na webu, moc jich tam totiz neni,
  treba Vam vsechno pobezi i s PHP3...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."