Jak zkompilovat Apache+PHP/FI+PHP3 ?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 25 18:32:26 CET 1999

On Thu, 25 Nov 1999, Jan Havlicek wrote:

> No podle me to nejde. Jinak, pripona phtml vubec neznamena, ze skript je
> PHP/FI. Ja ji bezne pouzivam pro PHP3. Nejsnaze se to pozna podle
> uzaviraciho tagu, PHP3 pouziva <? ... ?>, PHP/FI <? ... >

Chapu-li to dobre tak chcete mit PHP2 (PHP/FI) a PHP3 v jednom apache?
Snad se pamatuji dobre, myslim , ze takovoudle zvrhlost se mi pred nejakym
rokem podarilo udelat (asi apache 1.2.?) a mozna to jedem muj kamarad jeste
pouziva... Kazdopadne to kompilovat dohromady jde u stareho apache, ale u
noveho (1.3.9) bych si tim jist nebyl, protoze pro nej PHP/FI asi nikdo
neoptimalizovat atd...

							Karel