NIS

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Pátek Listopad 26 10:13:38 CET 1999

Dobry den,

trapim se uz nekolik dni s jednim problemem, posledni moznost je tato skupina...

Rozjel jsem na svem novem RH6.1 (2.2.12) NIS server a NIS klient (ypserv a
ypbind), podotykam, ze se mi to v minulosti podarilo nespocetnekrat (RH5.1,
6.0), klasicky nehodim daemony, zkompuliju NIS databazi... a je to.

ypcat hosts jede. ypcat aliases jede. Ale

ypcat passwd a ypcat group proste nejede. Pri spusteni tohoto prikazu se spusti
dalsi instance ypservu, ktera doslova zere CPU, a po nejakem timeoutu vypise:

yp_all: clnt_call: RPC:Timed out
No such map passwd.byname. Reason internal NIS error.

Pritom:
* ve /var/yp/_jmeno_nis_domeny databaze passwd.byname je
* /etc/yp.conf a /var/yp/ypservers jsou spravne kakonfigurovany
* stejne je to i s group, netgroup, a mozna i jinymi.
* hostname funguje, ping localhost, eth0 zarizeni funguje
* stejny pripad je i po siti, pokud se z jine masiny zeptam na hosts, tak
	to jede, passwd a nejake dalsi nejedou.

Ma s timto nekdo nejake zkusenosti? Nejhorsi ze vseho je ze si clovek naplanuje
praci na urcity cas a pak to trva x-krat dele kvuli takovymhle problemum.

Dekuji za namety

Pavel Satny
EDP Alcatel Microelectronics