Symphony Proxim WireLess

Jiri Kastner jr. indy.j na seznam.cz
Pátek Listopad 26 10:16:02 CET 1999

Nemate nekdo zkusenosti s kartou v SUBJ, stahl jsem si ovladac a zkompiloval
a zavedl, tedy zkousel, protoze to co nasledovalo, se mi jeste nikdy
nestalo, pocitac uplne vytuhl a na nic nereagoval. Musel jsem ho resetovat,
zkusil jsem to asi petkrat a nic, potrebuju to k zivotu, tedy k brouzdani,
muzete mi nekdo pomoct? Mam jadro 2.0.35 a podle dokumentace to ma na RH 5.1
fungovat. Jo, ta karta je PCI a popis byl prevazne na ISA a PCMCIA, ale
podle dokumentace jsem asi chybu neudelal, myslim si to. Nevite, jestli nove
jadro (2.3.2x) tuto kartu podporuje?

S pozdravem
Indy.

Jiri Kastner

State  Institute Of Historical  Monuments Protection
Dept. Archeology                                              Unit Domazlice
Haltravska 438, 344 11 Domazlice           tel.: +420189776089
CR
indy na arcom.cz                                               kastner na sascr.cz