Omezeni prenosu dat

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Listopad 26 11:02:04 CET 1999

On Fri, 26 Nov 1999, Jaroslav Lukesh wrote:

> schranky
>
> Ja bych to zkusil takhle (predem upozornuji, ze si nejsem vedom toho,
> jestli to bude fungovat, nebot bych sam zvladl jen bod 1):
>
> 1. udelat ip-accounting
>    (cesky LDP str. 927, ted na tom zrovna delam)
> 2. udelat skript (muzete ho sem poslat az ho udelate :-)
>    co bude sledovat treba v petiminutovych intervalech
>    pocet prenesenych bajtu
> 3. pokud pocet bude prekrocen, okamzite toho uzivatele
>    (nejak) "odfiltruje"

   Hm, takovy program jsem psal jako svoji bakalarskou praci - sleduje
zadane adresy pomoci IP chains a v pripade prekroceni nastaveneho limitu
je odrizne nastavenim DENY na prislusna pravidla.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========