GSM modem

Milan Molnar molnar na trv.eu.sony.co.jp
Pátek Listopad 26 11:36:29 CET 1999

	Zdravim,

chcem sa spytat, ci ma niekto skusenosti s $SUBJ. pod linuxom?
Chcem v buducnosti zrealizovat monitorovanie par strojov a zasielat SMS
adminom v pripade vypadkov .... Nema to uz niekto vyriesene? :-)

Pozeral som, ze by sa dal pouzit smsclient, ale na Slovensku ani
Globtel, ani Eurotel nepodporuju posielanie SMS cez normalny modem.
Preto by som to chcel riesit pripojenim GSM modemu k nejakemu PC s Linuxom.

					Vdaka
						Milan
 Milan Molnar | milan.molnar(at)trv.eu.sony.co.jp | +421 805 5904 263
			       BE STILL