GSM modem

matus martinak tief na hit.sk
Pátek Listopad 26 11:45:16 CET 1999

Dňa Pi, 26 nov 1999 ste napísali:
> Zdravim,
>
> chcem sa spytat, ci ma niekto skusenosti s $SUBJ. pod linuxom?
> Chcem v buducnosti zrealizovat monitorovanie par strojov a zasielat SMS
> adminom v pripade vypadkov .... Nema to uz niekto vyriesene? :-)
>
> Pozeral som, ze by sa dal pouzit smsclient, ale na Slovensku ani
> Globtel, ani Eurotel nepodporuju posielanie SMS cez normalny modem.
> Preto by som to chcel riesit pripojenim GSM modemu k nejakemu PC s Linuxom.

Ja som to riesil cez telefon, v pripade poruchy alebo vypadku pocitac
vytocil, zavolal na telefon ( aj mobilny ) a priamo povedal syntetizovanu
hlasku, alebo prehral predtym nahratu spravu. Mal som tam spravene
aj jednoduche spatne ovladanie cez DTMF kody, napr. resetnutie masiny
na dialku a tak. Bola tam aj jednoducha autorizacia cez ciselny kod.
Modem bol samozrejme voice.

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk