Symphony Proxim WireLess

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Listopad 26 11:52:19 CET 1999

Zdravim,

> Nemate nekdo zkusenosti s kartou v SUBJ, stahl jsem si ovladac a zkompiloval
> a zavedl, tedy zkousel, protoze to co nasledovalo, se mi jeste nikdy
> nestalo, pocitac uplne vytuhl a na nic nereagoval. Musel jsem ho resetovat,

pri zavedeni ovladace a nasledujicim nastaveni pomoci rl2cfg se vsechny
udaje okamzite nahravaji do flash. To nahrani par vterin trva a po celou
dobu pocitac nereaguje. Doporucuji nastavovat vsechny parametry v jednom
radku - prodleva cca 5 s se potom projevi pouze 1x - nakonec, u Symphony
toho stejne moc nenastavite - je proti RangeLan2 dost omezena.

> zkusil jsem to asi petkrat a nic, potrebuju to k zivotu, tedy k brouzdani,
> muzete mi nekdo pomoct? Mam jadro 2.0.35 a podle dokumentace to ma na RH 5.1
> fungovat. Jo, ta karta je PCI a popis byl prevazne na ISA a PCMCIA, ale
> podle dokumentace jsem asi chybu neudelal, myslim si to. Nevite, jestli nove
> jadro (2.3.2x) tuto kartu podporuje?

Ke zprovozneni ISA-Symphony je potreba pnptools, jak je to s variantou PCI
nevim, ty jsme nezkouseli. Veskere nase poznatky jsou na
http://linux.mikroservis.cz/mikrovlny.html

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin