Symphony Proxim WireLess

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Pátek Listopad 26 11:10:44 CET 1999

Dobry den,

> Nemate nekdo zkusenosti s kartou v SUBJ, stahl jsem si ovladac a zkompiloval
> a zavedl, tedy zkousel, protoze to co nasledovalo, se mi jeste nikdy
> nestalo, pocitac uplne vytuhl a na nic nereagoval. Musel jsem ho resetovat,
> zkusil jsem to asi petkrat a nic, potrebuju to k zivotu, tedy k brouzdani,
> muzete mi nekdo pomoct? Mam jadro 2.0.35 a podle dokumentace to ma na RH 5.1
> fungovat. Jo, ta karta je PCI a popis byl prevazne na ISA a PCMCIA, ale
> podle dokumentace jsem asi chybu neudelal, myslim si to. Nevite, jestli nove
> jadro (2.3.2x) tuto kartu podporuje?

Reknu Vam sve zkusenosti. Prosim pokud ma nekdo jine zkusenosti, ozvete
se, at vim, jestli specialne u mne byly nasledujici vlastnosti zpusobeny
spatnym HW, spatnou verzi kernelu nebo opravdu kartou.

Takze, mame pocitac, ve kterem je karta RangeLAN2 . Rozjel jsem ovladace
(kernel 2.2.7) a vsechno vypadalo OK. Ono "ZATUHNUTI" je zpusobeno tim, ze
ovladac zakazuje po dobu snad az 4 sekund vsechny preruseni. V tu chvili
se muze zdat, ze to vytuhlo. Neni tomu tak. Ale behem provozu se objevily
problemy. Linka zahadne pada (musim mit v cronu restart pokazde kdyz
nejde pingnout). Vetsinou se tak stane po tom, co pres ten interface
projde vetsi kvantum dat (napr. kopirovani delsich souboru). Taky se stava
ze zniceho nic trva ping 1000 ms a zase pomuze jedine restart. Je
evidentni, ze to zpozdeni nevznika ve vzduchu, ale primo na interface v
linuxu, protoze zakaznici mezi sebou pingaji do 10ms.

Vim, ze otazka znela, jake zkusenosti mam s radou symphony. Jsou takove,
ze kdyz ve stejnem pocitaci byla jeste symhony karta, padalo to tak 10x
casteji.

Zajimalo by me, jestli je to normalni chovani nebo mam neco shnileho ja.

Diky a s pozdravem

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** Network administrator         ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo     ***