Seriova konzola

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Listopad 26 23:04:59 CET 1999

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Fri, 26 Nov 1999 17:33:25 +0100

Zdravím,

   > getty i lilo na konzolu pisou, kernel nikoliv. Odpoved: nikoliv

opravdu? A co CONFIG_SERIAL_CONSOLE, console= a
Documentation/serial-console.txt? Mám takový pocit, že kernel psát na sériovou
konzolu umí. Ostatně proč taky ne?

BTW - kdybychom to vzali do důsledků, tak to, že kernel neumí psát na konzolu,
by znamenalo, že kernel nemůže pro userspace programy poskytovat službu psaní
na sériovou konzolu, a proto z ní může pouze číst. Což by asi bylo poměrně
zbytečné.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz