UTF-8 a Netscape

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Listopad 27 08:24:00 CET 1999

Petr Snajdr pise:
> Dobry den,
>     mam Netscape 4.6 pro Linux. nevim proc, ale evidentne si rekne o kodovani
> UTF-8. Na tom by nebylo nic spatneho, severu mu ho da a tak by vsichni mohli
> byt stastni. Jenze nejsou. Vysledek vypada divne - jako by font, ktery
> Netscape pouzije byl nejaky uplne, ale uplne jinaci.

Mam Netscape (Navigator) 4.6 a chova se korektne - vetsinou dostane ISO8859-2,
coz je vcelku divne, protoze generuje tohle:

 GET http://www.debian.cz/ HTTP/1.0
 Proxy-Connection: Keep-Alive
 Accept-Charset: iso-8859-1,*,utf-8

kdysi jsem zkousel editovat konfiguraky NN, ale jedine, co si pamatuji opravdu
dobre je, ze se mi to prilis nedarilo (zmeny se neprojevovaly, prestoze NN dany
soubor cetl).

V path_to_nn/Netscape.ad jsou dokonce polozky jako !defaultCharset (implicitne
ISO latin1), ale chovani Navigatora nijak neovlivnily (ani pri smazani vsech
ostatnich konf. souboru).

Jedine co me napada - pouzit jednoduchou proxy, ktera by Accept-Charset prepsala
na neco prijatelnejsiho.

BTW v ~/.netscape/preferences.js je nastaveni:
 user_pref("intl.font_charset", "iso-8859-1");
 user_pref("intl.font_spec_list", ...seznam.fontu...);

mozna by stalo za pokus zmenit nastavene fonty.

--
                                   David Kužela