UTF-8 a Netscape

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Sobota Listopad 27 12:57:14 CET 1999

> Mam Netscape (Navigator) 4.6 a chova se korektne - vetsinou dostane
ISO8859-2,

>  Accept-Charset: iso-8859-1,*,utf-8

No ono minimalne nektere prekodovadla ve WWW serverech jsou nastavena
nebo jdou nastavit tak, ze pokud zjisti, ze konkretni prohlizec se dozaduje
konkretniho kodovani, pak ho ignoruji. Casto tam asi bude, ze
Mozille se ma UTF-8 ignorovat stejne jako iso-8859-1.

> Jedine co me napada - pouzit jednoduchou proxy, ktera by Accept-Charset
prepsala
> na neco prijatelnejsiho.
To by slo

> mozna by stalo za pokus zmenit nastavene fonty.

To nevyslo :-(

Petr Snajdr