L-server a W-stanice

Hruby Vladimir xhruby05 na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Listopad 29 04:24:19 CET 1999

Dobry den,

mam docela velky problem. Mame ve firme linuxovy server (RH 6.1), ktery je
pomoci mikrovln pripojeny k Internetu. Dale je tento server pripojen pres
druhou sitovku do hubu, na ktery je pripojeno asi 20 Win95 stanic a jedna
stanice linuxova.

Nevim jak presne nakofigurovat server a stanice, tak aby W-stanice mohli
surfovat a prijmat postu.

Precetl jsem si Satrapovu knihu "Linux --- Internet server" a nemam pocit,
ze by o tomto psal. Kolega mi poradil at se podivam do howto na
IP-Masquerade, ale z toho jsem moc moudry nebyl.

Ani ve zrizeni emailovych uctu pro uzivatele mi neni moc jasno. Je mi
jasne pouze to, ze budu muset spoustet POP3 demona.

  Za odpoved pred diky

                                    Vladimir Hruby II.
                                      Homer   8-)
emails: <xhruby05 na stud.fee.vutbr.cz>         <vladimir.hruby na post.cz>
www: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xhruby05           MIME/ISO-8859-2
Kredo: Nikomu never, nikoho se neboj, nikoho se nepros a na nikoho
       nespolehej.