L-server a W-stanice

mario mario na itnet.cz
Pondělí Listopad 29 15:03:16 CET 1999

> Dobry den,

i vam,

> Nevim jak presne nakofigurovat server a stanice, tak aby W-stanice mohli
> surfovat a prijmat postu.

tezko radit, bez informaci. server pinga do internetu? server pinga do vnitrni site? na serveru bezi firewall? na serveru bezi SMTP a POP3? jake ip pouziva vnitrni sit (verejne/privatni)? ze stanic jde pingat na server?
upresnete informace a mozna dostanete odpoved.

> Precetl jsem si Satrapovu knihu "Linux --- Internet server" a nemam pocit,
> ze by o tomto psal. Kolega mi poradil at se podivam do howto na
> IP-Masquerade, ale z toho jsem moc moudry nebyl.
>
> Ani ve zrizeni emailovych uctu pro uzivatele mi neni moc jasno. Je mi
> jasne pouze to, ze budu muset spoustet POP3 demona.

ten server vam bude fungovat jako mailserver? tak to budete muset pustit nejen POP3 :-)

--
preji hezky den :-)
mario