zmenenie hesla roota z instalacneho CD RH 6.1

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Pondělí Listopad 29 10:01:57 CET 1999

Zaujimalo by ma $subj. Pokusal som sa to dako spravit, ale zbadal som ze na CD
je len boot disketa ale root disketa tam nie je. (inak da sa dako jednoducho
vyrobit root disketa??). Najviac ma ale zaujima moznost nabootovania z
instalacneho CD a moznost si dako primountovat root filesystem plus moznost
pouzit vi editor. Ked nabootojem z CD tak sice prejdem do shellu ale v /dev som
nenasiel ani jedno zariadenie ktore kernel detekoval. Ak viete ako na to
napiste postup. Zatial mi vzdy stacila lilo disketa, ale uz som raz prisiel k
masine kde nic nebolo (iba instalacne CD) a z CD mi to vobec neslo.

Igor

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia