zmenenie hesla roota z instalacneho CD RH 6.1

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Listopad 29 10:08:41 CET 1999

# Zaujimalo by ma $subj. Pokusal som sa to dako spravit, ale zbadal som ze na CD
# je len boot disketa ale root disketa tam nie je. (inak da sa dako jednoducho
# vyrobit root disketa??).

  neni potreba, je tam jenom boot

# Najviac ma ale zaujima moznost nabootovania z
# instalacneho CD a moznost si dako primountovat root filesystem plus moznost
# pouzit vi editor. Ked nabootojem z CD tak sice prejdem do shellu ale v /dev som
# nenasiel ani jedno zariadenie ktore kernel detekoval. Ak viete ako na to
# napiste postup. Zatial mi vzdy stacila lilo disketa

 coo to je?

# , ale uz som raz prisiel k
# masine kde nic nebolo (iba instalacne CD) a z CD mi to vobec neslo.

 trochu zmateny mail, nechcete radeji napsat co chcete vyrobit? uz ani ten
%SUBJ% se jaksi neschoduje s tim co tu pisete. popiste jaky mate problem a
co chcete udelat, pak se s tim da neco delat...

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne