office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 29 10:10:32 CET 1999

ako na subj. aby mali useri zaistenu PLNU kompatibilitu s MS office
rozmyslal som nad niekolkymi variantami, poprosim vas o vas nazar na ne

1. NT terminal server bude poskytovat ms office na linuxovy desktop
ale sprava NT tfuj, sak naco som potom prechadzal na linux, dalsi
problem je ze nepoznam ziadneho linuxoveho klienta pre ms terminal
server co by sa ale zislo.... ja viem ze pre citrix existuje ale to je
pridrahe riesenie a , sorry za tuto vetu, ukradnut sa neda lebo je
prilis dobre chraneny proti tomu

2. Alternativny office
ale v skusobnej prevadzke sa uzivatelia stazovali na nedostatocnu
kompatibilitu a na mensie mnozstvo funkcii oproti MS, co sa mna tyka tak
ako nahrada za word mi vyhovoval applix a nahrada za excell starroffice
ale nie je to ono a to nehovorim o lokalizacii a konverzii kodu z
win-1250 na iso8859-2 ktore vyzaduje nejake to makro naviac, okrem toho
truetype fonty su sice podporovane ale ked som chcel switchnut linuxovy
desktop na kod win-1250 tak mi nefungovalo dobre zobrazovanie aj ked
klavesnica a fonty to zvladali ok....

3. prejst na iny typ office
ma to hacik, totiz ms office pouziva temer kazdy a tak nie je lahke
uzivatelov prinutit pouzivat nieco ine - budu reptat. Da sa hovorit o
tom aby pouzivali trebars LyX a ukladali to ako pdf ktore cita kazdy ake
nemozu to poslat dalej na editaciu a podobne a to uz ani nevravim o
exceli teda spreadsheete kde je postscriptovy vystup dost neprimerany...

mne nemusite vysvetlovat ze postgress je lepsi ako access alebo ze LyX
je lepsi ako word alebo ze ( hihi) Linux je lepsi ako NT
ja to viem, ale nevedia to useri, alebo nechcu vediet a ten prechod s
win na linux je cim dalej tym naliehavejsi - totiz na dalsieho admina
nie su prachy, stanic pribuda, pouzivaju sa este aj stare sunky, siet je
hybridna co sa tyka kabelaze aj OS a tak vlastne jedinym riesenim ako to
zvlada jeden clovek je linux, problem je Office.....

dik za rady a napady

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |