office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 29 10:52:31 CET 1999

>   nevidel jsem ho, ale nestaci nahodou nainstalovat kde-core, kde-libs ci jak
> se to jmenuje a pak muzete poustet KDE aplikace i pod jinym desktopem, myslim
> ze kdysi mi to tak fungovalo, ted to nedelam

dik skusim

>   ano, nemylite, nezobrazi se spravne, musite to pomoci makra prevest. asi sem
> predtim nepochopil co chcete, ja myslel ze vam jeste nefunguje spravne
> zobrazovani truetype fontu i jinde

no a to je prave moj kamen urazu

>   presne tak, je to strasna "krava", ale co uz? zkuste se zamyslet nad tim,
> jestli vase firma predava sve dokumenty smerem ven a dovnitr? jestli prijde,
> jeden dokument za mesic, neni co resit, jestli jich je vice, bude to asi
> problem, pokud nepredavat dokumenty jinym firmam a spol., muzete si prece
> ve vlastni firme pouzivat co chcete (ale myslim ze pro firemni pouziti
> se SO plati take, takze si asi moc nepomuzete, stejne musite neco koupit).

so mam ale aspon vyskusane
ale zhladom na to ze u nas sa vela komunikuje navonok (kazdeho IMAPOa schranka ma
stovky mega :(    ) tak ta konverzia to zamotava.....
ak kupit tak nieco co po skusobnej prevadzke vyhovie, co by som ale este mohol skusit?

alebo mam zabudnut na to ze to pobezi na linuxe a vratit sa k myslienke MS stanic a
nestastneho spravcu zalamujuceho rukami denne nad tymi vecnymi alpha verziami OS od
MS?

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |