office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Listopad 29 10:55:09 CET 1999

# koffice som neskusal lebo pokial viem tak koffice je jednak dost beta a potom
# treba k tomu mat nainstalene (aspon podla navodu) kde2.0 snapshot co epokladam za
# najlepsie riesenie desktopu pre uzivatelov

  nevidel jsem ho, ale nestaci nahodou nainstalovat kde-core, kde-libs ci jak
se to jmenuje a pak muzete poustet KDE aplikace i pod jinym desktopem, myslim
ze kdysi mi to tak fungovalo, ted to nedelam

# tak toto ma zaujima
# automaticke prekodovanie ???
# totiz povedzme ked niekto dostane emailom dokument tak ho otvori a vzhladom na to
# ze je win-1250 tak mu to nezobrazi spravne, mylim sa?
# ked chcu teda importovat alebo exportovat dokumenty tak je to vzdy spojene s
# problemami

  ano, nemylite, nezobrazi se spravne, musite to pomoci makra prevest. asi sem
predtim nepochopil co chcete, ja myslel ze vam jeste nefunguje spravne
zobrazovani truetype fontu i jinde

# no skusal som nejake veci a starroffice je z toho co som skusal asi najlepsi ale,
# straaaasne to zere resources, a potom ma to (aj toto) iste problemy s importom
# hlavne wordovych dokumentov

  presne tak, je to strasna "krava", ale co uz? zkuste se zamyslet nad tim,
jestli vase firma predava sve dokumenty smerem ven a dovnitr? jestli prijde,
jeden dokument za mesic, neni co resit, jestli jich je vice, bude to asi
problem, pokud nepredavat dokumenty jinym firmam a spol., muzete si prece
ve vlastni firme pouzivat co chcete (ale myslim ze pro firemni pouziti
se SO plati take, takze si asi moc nepomuzete, stejne musite neco koupit).

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne