office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 29 11:49:44 CET 1999

http://download.citrix.com/

Co takhle SW602? Nejak je dokopat k tomu, aby udelali i ten jejich desktop
pod linux... (kdyz uz pro nej udelali ten winbase server). Zdrojaky maji,
linux jak je videt znaji... Jen to poupravit a prelozit.

            Kdo mate kontakty, zkuste to!
            *****************************

Byla by to bomba, nebot ten text/tab 602 otevre bez problemu dokumenty z
Office2000! A vypadaji docela naprosto !!!STEJNE!!! jako v tech officech.
Puvodne jsem si na svoji pecku chtel doinstalovat Office2000, nebot kdyz
jsem tam daval FP, tak jsem nemel misto na disku, ale jen tak jsem to
zkusil a ejhle! Office2000 pouziva stejnou strukturu souboru jako Office
97, tak je "office602" otevre.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications