office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 29 12:53:33 CET 1999

On 11/29/99 10:55, Robert Vojta wrote:

> # no skusal som nejake veci a starroffice je z toho co som skusal asi najlepsi ale,
> # straaaasne to zere resources, a potom ma to (aj toto) iste problemy s importom
> # hlavne wordovych dokumentov
>
>   presne tak, je to strasna "krava", ale co uz? zkuste se zamyslet nad tim,

Co se tohoto tyce, pripada mi technologie StarPortal jako docela
sympaticka (tedy pokud bude klientska cast vyrazne tenci, nez full
verze, coz ale doufam bude, kdyz uz to dokazali odlehcit tak, ze to beha
omezene na Pilotu a mene omezene to pobezi na handheldech).

--
S pozdravem