office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 29 15:43:18 CET 1999

Robert Vojta wrote:

> # koffice som neskusal lebo pokial viem tak koffice je jednak dost beta a potom
> # treba k tomu mat nainstalene (aspon podla navodu) kde2.0 snapshot co epokladam za
> # najlepsie riesenie desktopu pre uzivatelov
>
>   nevidel jsem ho, ale nestaci nahodou nainstalovat kde-core, kde-libs ci jak
> se to jmenuje a pak muzete poustet KDE aplikace i pod jinym desktopem, myslim
> ze kdysi mi to tak fungovalo, ted to nedelam

 Pro vetsinu KDE aplikaci staci sice kdelibs, jenze KOffice je potrebuje
ve verzi 2.x a ty jsou zatim k dispozici jen jako snapshots. Jedine
misto, kde jsem je nasel zkompilovane, je
http://people.redhat.com/bero/experimental (
ftp://people.redhat.com/brosenkr ), ale ten download trva desne dlouho.
 Jinak KDE 1.89 Krash ( 2.0pre alpha ) planovany na 15.12. ma obsahovat
i KOffice, i kdyz porad vsechno alpha ( tj. pro developery a hodne
zvedave ).

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli