Tisk z X

milanek benedikt na uvt.czu.cz
Pondělí Listopad 29 12:58:45 CET 1999

> Chtel bych se zeptat na to jak muzu tisknout z X z programku jako
> Netscape, xv, atd. Mam RH 6.0 CZ a tiskarnu jsem si nakonfiguroval jiz pri
> instalaci (mam HP DJ690). Potom jsem jeste prekontroloval zaznamy v
> /etc/printcap a moje tiskarna byla nakonfugurovana. Vytiskl jsem si
> testovaci textovy soubor lpr -P lp pokusny.txt a dopadlo to dobre. Pak
> jsem zkousel tisknout testovaci stranku z SO 5.1 a on me oznamil, ze to
> vytiskl, at zkontroluji vysledek, ale nic nevytiskl. Pote jsem vyzkousel
> par dalsich programku v X, jako vyse uvedene a vysledek byl stejny.

dobry den,
ja si zkusim prihrat polivku.
mam podobny problem, akorat ze moje tiskarna je sitova, obhospodarovana
novellovskym print serverem.
IPX komunikace mi funguje, montuju si diskovy servry atp., ale jakmile chci
tisknout
pres lpd, tak mi pride hlaska do mailu, ze to vytisknout nejde.
zkusim tedy rucne tisknout pomoci nprint..... a ono to tiskne.
kdyz se pak vratim trebas do X-ek nebo pustim lpr rucne, tak uz to tiskne.
jestli to je nastavenim filtru?  nevim a jsem liny prolizat vsechny ty
skripty a filtry.
resil to nekdo?
dekuju

milan benedikt