Jak na PCI interni modem?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Listopad 29 13:31:33 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> hlasil, coz zredukovalo vyber na firmy Well a ActionTec(? nepamatuji
> si ten nazev presne)) --- tech par jeste vyrabenych modelu, at uz ISA nebo
> i PCI, co funguji, se k nam vetsinou vubec nedovazi. Ja jsem tedy jeden
> sehnal, ale nejspis to byl predposledni zastupce sve znacky v teto
> republice.

Myslim, ze to s tou dostupnosti neni az tak strasne.
V posledni dobe jsme sehnali dobre fungujici PCI 56k modemy s chipsetem
Conexant (Rockwell) RCV56HCF (RLVDL56DPF/SP) od vyrobcu Well (Wellink
56000 cca 1900Kc) a Askey (V1456VQH, cca 1400 Kc), oba jsou
homologovane.

Nejak mi ale neni jasne, jake se vlastne PCI modemy pod Linuxem
pouzivaji - v Modem HowTO z listopadu 99 jsem se docetl, ze je jadro 2.2
nepodporuje.

Zdravi

Petr Soucek