SQUID access log - statistika

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Listopad 29 20:33:39 CET 1999

Pavel Jezek wrote:
> Muzete mi poradit nejaky program pro analyzu access logu ze squid proxy?
> Pro kazdou (lokalni) IP adresu bych potreboval statistiku:
> kam (IP adresa nebo jmeno) bylo pristupovano
> mnozstvi prenesenych dat
> cas straveny uzivatelem "na Internetu" (samozrejme toto by byl pouze
> velmi
> hruby odhad pomoci napr. pocitanim delky prodlev mezi jednotlivymi
> HTTP pozadavky)
> Vystup programu by mohl byt nejlepe v HTML.
V HTML to sice nemam, ale obvykle kazdy den po rotaci logu
na nej pustim awk a scitam mnozstvi prenesenych dat
dle uzivatelu. Zatim to sice nikam neukladam, ale mohu
poslat na pozadani.
--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz