SQUID access log - statistika

Ivan Kuncl kuncl na vsbohem.cz
Úterý Listopad 30 08:59:17 CET 1999

On Mon, Nov 29, 1999 at 04:22:21PM +0100, Pavel Jezek wrote:
> Muzete mi poradit nejaky program pro analyzu access logu ze squid proxy?
> Pro kazdou (lokalni) IP adresu bych potreboval statistiku:
> kam (IP adresa nebo jmeno) bylo pristupovano
> mnozstvi prenesenych dat
> cas straveny uzivatelem "na Internetu" (samozrejme toto by byl pouze velmi
> hruby odhad pomoci napr. pocitanim delky prodlev mezi jednotlivymi HTTP
> pozadavky)
> Vystup programu by mohl byt nejlepe v HTML.

Mam napsany program v Perlu, ktery pocita cas uzivatele straveny
na internetu. Pokud uzivatel posle pozadavek ( nebo vice ) behem peti minut, pripocte
se mu 5 minut k casu stravenemu na internetu. Program dela okamzitou ( spousteno
z cronu kazdych 20 minut ), denni a mesicni statistiku.

Ivan Kuncl, VSB a.s.