Problem s AX25 soundmodem

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 30 08:07:51 CET 1999

Tom Mazouch wrote:

> Mam dojem, ze tohle je drbani se pres hlavu. Soundmodem nemam (pouzivam
> TNC), ale zkusil bych ho napred nakonfigurovat prislusnejma utilitama a
> pak ifconfig sm0 up ..... IMHO je nakonfigurovanej sm uz sam o sobe
> netdevice, takze je na <censored> z nej pomoci net2kiss udelat KISS na tty
> a pres kissattach zase zpatky netdevice.
> Nemusim mit pravdu.

no ja sa teraz se* z baycomom ale teraz som sa dostal do stadia kde to treba
odskusat uz len zo stanicou a prisiel som nato ze ak sa urobi ifconfig na dane
zariadenie tak staci cez axparms dat meno take ake je v axports a to je vse ;)

(ja mam ovladace v conf.modules a zariadenie mam prihlasene (RH) rovnako ako
ethernet takze ma vlasnu siet, IP adresu .... lebo inak my to blokovalo ethernet
siet)

dalej mne neviem preco to caka axports v roote! tak keby to nahodou hlasilo ze
nemoze otvorit axports tak skus link do /

Toto robi z axportu kissport a to je zbitocne a zdlhave.

--
niesom pokoreny!
len rijem drzkou v zemi.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/