office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 30 08:30:20 CET 1999

| no lenze to je klient pre NT terminal server s nainstalovanym citrixom
| ja hovorim bez citrixu (servera)
| skusal som sa spojit ale nic.....
| pre vysvetlenie = citrix je protokolova a mierne api nadstavba na NT
terminal
| server kde server side je najdolezitejsia cast a klient ako taky je
schopny
| iba komunikovat citrixom navrhnutym protokolom s citrix serverom
| co sa tyka NT terminal servera ako takeho, ten robi podobne ako citrix
export
> [...]

nejak jsem to asi moc nepochopil...

Tak treba Unix integration services X11 vam umozni abyste se na NT
Metaframe dostal z X11 (overeno ze solarisu, X serveru pro Win95 i z
Lunixu). Nemusite mit vubec ICA klienta do linuxu. NAdhera.

Mimochodem, ICA klient z linuxu jede asi tak 3x rychleji na 486-100 (obyc
VGA) nez z Win na P-233MMX (ATI Charger). Pekne...

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC