office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Úterý Listopad 30 09:27:45 CET 1999

> nejak jsem to asi moc nepochopil...
>
> Tak treba Unix integration services X11 vam umozni abyste se na NT
> Metaframe dostal z X11 (overeno ze solarisu, X serveru pro Win95 i z
> Lunixu). Nemusite mit vubec ICA klienta do linuxu. NAdhera.

neviem ci ja alebo vy sa nechapeme ale:
citrix robi metaframe (=nadstavba na NT)
MS robi NT terminal server (=podobne ale horsie a nema inych ako win16 a
win32 klientov)
to prve nemam lebo cena je hodne viac ako prehana (a ukradnut sa to neda)
to druhe mam ako developer preview ci ako sa to vola a pre win klientov to
funguje ale este sa mi nepodarilo rozchodit to pre linux klientov

> Mimochodem, ICA klient z linuxu jede asi tak 3x rychleji na 486-100 (obyc
> VGA) nez z Win na P-233MMX (ATI Charger). Pekne...

rad by som to vyskusal ale pravdu povediac nemam velmi ako (pozri vyssie)

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |