Bugware od mickeysoftu..

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Listopad 30 08:41:29 CET 1999

> pripada mi STUPIDNI ze nekdo chce instalovat na stabilni
> operacni system
> neco co ho muze shodit (mam na mysli pripadny M$ Ie pro
> linux) U nas je
> zrovna tato aplikace pricinou 80% padu pseudo OS Win NT. Pokud nekomu
> pripada stabilni linux nudny, tak at si tam klidne
> nainstaluje neco od M$ -
> masochismu se meze nekladou..
> Jarda

Nekolik poznamek.

1. Tato konference je zamerena na OS Linux (viz pravidla konference)
2. Aby byla co platna a prihlasovali se sem i lide, kteri neco vedi, je
nezbytne je zatezovat jen na nezbytnou miru
3. Flame typu, jak je MS hrozny jsou mozna zajimave, ale spis mi zavaneji
touhou se zviditelnit. Clovek vypada zajimave, kdyz neco bytostne nesnasi,
ze?
4. Stale jeste povazuji tuto konferenci pro me za velmi platnou, ale pomalu
se blizi hranici, kdy tomu tak nebude. Nic nerikajici zpravy se mnozi jak
houby po desti.
5. Ani ja nesouhlasim s praktikami a kvalitou kodu od MS, ale nemusim to
vykladat kazdemu na potkani. V konferenci jsem proto, abych se neco dozvedel
o Linuxu. Dokonce se ani nepotrebuju dozvedet argumenty, proj je Linux lepsi
nez ... Budu-li je potrebovat, mam dost svych :-) Do konference jsem se mimo
jine prihlasil, ze se mohu podelit i o sve skrovne zkusenosti. Ale jenom
zkusenosti.
7. Rozhodne vsak nejsem clenem konference proto, abych se neco dozvedel o
abmicich jejich dalsich clenu.

Honza

PS: Pro pripadne iniciatory dalsiho flame podotykam, ze nadale komunikuji na
toto tema vyhradne osobne. Do konference uz neodpovidam.

Jan Korinek
Compaq Computer s.r.o.
Czech Republic
* Tel: +420-2-611 08 289