zmenenie hesla roota z instalacneho CD RH 6.1

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Úterý Listopad 30 08:42:25 CET 1999

> a v cem je problem ?
> proste nabootujete, date textovou instalaci a prepnete se do jine konzole
> a delate co potrebujete (vyzkouseno).
>
> v /dev sice chybeji nektera zarizeni ale to pro praci s jinym diskem (zkouseno
> s eide, o scsi nevim) vubec nevadi
Prave mi ide o to ze v /dev chybaju zariadenia a to dost typov. Je tam iba:
console log md0 mem null psaux ptmx pts ram tty0~tty7 ttyS0~ttyS3 zero
z toho vyplyva ze nie je tam ziadne hda hdb ... ci tak podobne tak isto ani
ziadne SCSI (sda sdb ...). Este k tomu co sa tyka prikazov nenasiel som tam
fsck.
Ten diskovy device by som sice mohol vyrobit cez mknod ale nepoznam
major a minor cislo naspamat. Ako sa teda da primountovat nejaky disk alebo
pouzit fdisk ked tam nemam device? Alebo je niekde inde? Ja som ho nenasiel,
ale musim priznat ze po 10 minutach hladania ma to prestalo bavit. (find tam
totiz dostupny nie je)

Igor
Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17