zmenenie hesla roota z instalacneho CD RH 6.1

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Listopad 30 09:43:29 CET 1999

Dobry den,

Igor Kilian wrote:

> [...]
> console log md0 mem null psaux ptmx pts ram tty0~tty7 ttyS0~ttyS3 zero
> z toho vyplyva ze nie je tam ziadne hda hdb ... ci tak podobne tak isto ani
> ziadne SCSI (sda sdb ...). Este k tomu co sa tyka prikazov nenasiel som tam
> fsck.
> Ten diskovy device by som sice mohol vyrobit cez mknod ale nepoznam
> major a minor cislo naspamat. Ako sa teda da primountovat nejaky disk alebo
> pouzit fdisk ked tam nemam device? Alebo je niekde inde? Ja som ho nenasiel,
> ale musim priznat ze po 10 minutach hladania ma to prestalo bavit. (find tam

Co se tyce mknod: major a minor cisla si muzete vytisknout,
nachazi se v kazdych zdrojacich jadra v Documentation/devices.txt

A fsck se vetsinou jmenuje e2fsck a pokud me tuseni neklame, tak
se na bootovacim disku od RH nachazi...

> Igor

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72