segmentation fault pri passwd!

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Úterý Listopad 30 10:02:06 CET 1999

On Tue, 30 Nov 1999, Peter Ronai wrote:

> v prilohe zasielam co mi vypisalo ked som chcel userovi fekalista
> zmenit heslo bol som root system je rh 6.0 na i686 128 RAM a
> momentalne temer nezatazeny. v minulosti sa mi stalo podobne jed som
> pouzil prikaz repquota -a smola co

Prectete si /usr/src/linux/Documentation/oops-tracing.txt, takovyhle vypis
je k nicemu. Dale Jan Kara posilal nejake fixy na quotu, ktere najdete v
2.2.14preX od A. Coxe. Posledni je pre9. Vy mate navic zrejme nejakou
2.2.5.... Pokud neumite kompilovat jadro. muzete pouzit RPM balik z
RawHide (2.2.13).

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/kernel/people/alan/2.2.14pre/
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-rawhide/i386/RedHat/RPMS/kernel-*.rpm

--
                        Milan Kerslager