segmentation fault pri passwd! boundary="------------9A93CD1

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Listopad 30 10:21:37 CET 1999

> v prilohe zasielam co mi vypisalo ked som chcel userovi fekalista zmenit
> heslo
> bol som root
> system je rh 6.0 na i686 128 RAM a momentalne temer nezatazeny.
> v minulosti sa mi stalo podobne jed som pouzil prikaz repquota -a
> smola co

Neco podobneho se mi stavalo na stroji PII/350, 128 MB RAM na 100
MHz. Byl tam RH 6.0 (ted RH 6.1) a porad padaly nejake aplikace. Bylo
obdobi, kdy to slapalo jak vino a jindy neslo pustit nic - padalo
rpm, mc, .... Nejhorsi bylo, ze Win95 tam sly bez zavahani.

Zkusil jsem postvat gdb na jeden soubor core. Neumim s nim delat a
jedine co jsem vycetl, bylo, ze aplikace obdrzela signal 11 (chyba
pameti jestli se nepletu). Po pridani radku 'append = "mem = 48M"' do
lilo.conf to (zda se) chodi dobre. Vypada to, ze je chyba nekde ke
konci adresoveho prostoru. Doporucil jsem majiteli vymenu pameti, ale
nevim, jak to dopadne. Po zminene uprave uz to chodi a nikomu se do
toho nechce vrtat ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s