Vypocet dot clock v XF86Config

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Listopad 30 11:59:42 CET 1999

On 29 Nov 1999 11:12:37 +0100, jmarek na pf.jcu.cz (Jan Marek) wrote:

>Dobrý den,
>
>pře víkend jsem se pokoušel rozchodit X-ka na monitoru, který má
>poměrně dobrý frekvenční rozsah, ale není úplně přesně popsán v
>dokumentaci k X-kám. Velice mi pomohl článek pana Krause
>(http://www.root.cz/clanek.phtml?id=83), čímž panu Krausovi
>velice dekuji. Nicméně jsem se tam nedočetl nic o určení hodnoty
... několik řádků smazáno
>Doufám, že to někomu pomůže...
>
>Zdraví
>Honza Marek
Sice jsem to zatím nezkoušel, ale i tak děkuji. Je záslužná činnost
psát návody - aspoň nemusíme všichni dokola vymýšlet vymyšlené.

Měl bych jen jednu malou prosbičku. Myslím, že by bylo rozumné uložit
tento návod i přímo u zmiňovaného článku. Je tam odkaz "Ohlasy".
Pak už stačí odkázat na zmiňovaný článek na rootovi a vše je na jednom
místě.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1