segmentation fault pri passwd! boundary="------------9A93CD1

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Úterý Listopad 30 12:53:43 CET 1999

> [...]
> prvni 1/4 (prvnich 32 MB vyuziji wokna urcite). Nejspis to bude nekde
> v druhe pulce. Podle podivneho chovani to vypada, ze se do takoveho
> mista trefi bud nejaka sdilena knihovna (pak pada spousta veci) nebo
> zavadeny modul (pak zatuhne pristup k vfat - zavadi se jako modul).
> Protoze ale relativne "normalne" bezi KDE + VariCAD, bude v poradku
> nejspis cela prvni polovina. Pak by melo smysl nastavit hranici na
> 64. Jenze jistota je jistota, takze jsem sel jeste dolu. No a 32 MB
> pro KDE + dalsi aplikace je dost malo .... Proto 48 - zlata stredni

no mne sa to zda trosku brutalne pri 128 MB ram ist na 48....
nehovoriac o tom ze ked to zapnem naplno (planujem kompilovat pomerne
dost rpmiek) tak to skonci zle nedobre

> Kdyz to pujde delsi dobu bez chyb, bude jednak jasne, ze je to
> opravdu v te pameti a hlavne si majitel nebude stezovat. Pripadne
> swapovani mu urcite bude prijemnejsi nez pad aplikace.

ono ale mne sa to zas tak casto nestava, tak raz za stvrt roka takze by
som musel asi dost dlho cakat......
mozno na to je nejaky benchmark alebo co...
okremineho tu este kolega spominal ze by som mal rozmyslat o prechode na
nove jadro

ked som zalovil v archivoch sloveskej konfery tak som tam nasiel nieco o
tomto kde sa to jednemu kolegovi stalo ale mu to naviac totalne posahalo
filesystem takze ked rebootl tak to bolo naposledy..... :(
idem zazalohovat a rebootnem.
hold aj linux vie sklamat...

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |