segmentation fault pri passwd! boundary="------------9A93CD1

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Listopad 30 13:25:06 CET 1999

> no mne sa to zda trosku brutalne pri 128 MB ram ist na 48....
Daleko brutalnejsi bylo spatne provedeni zalohy kvuli padu mc. Za
takovou cenu bych sel klidne jeste niz. Krome toho typicke vyuziti
tohoto konkretniho stroje je kresleni v CADu - jinymi slovy uzivatel
se prihlasi, pocka na ustaleni systemu (s pripadnym swapovanim) a pak
uz jenom pomoci mysi a klavesnice "honi po plose carecky". V tomto
stadiu prakticky neni zadne swapovani.

> nehovoriac o tom ze ked to zapnem naplno (planujem kompilovat pomerne
> dost rpmiek) tak to skonci zle nedobre
Co je horsi - opozdeni kompilace kvuli swapovani nebo pad na
segfault ?!?

> ono ale mne sa to zas tak casto nestava, tak raz za stvrt roka takze by
> som musel asi dost dlho cakat......
To je docela klika. tady byly obdobi (nekdy az tyden) kdy se nedelo
nic a jindy to zas ani nechtelo korektne nabehnout.
 BTW zkusil jste zpomalit casovani v BIOSu (zvysit pocty taktu
apod.) ?

> mozno na to je nejaky benchmark alebo co...
Nevim o nicem 9krome doporucovane komilace kernelu, ktera tady
_vzdy_ prosla bez chyb. Pokud nekdo ano, byl bych mu vdecny.

> okremineho tu este kolega spominal ze by som mal rozmyslat o prechode na
> nove jadro
Urcite neni na skodu, ale tady to zlobi od 2.0.36 pres 2.2.0 az po
2.2.12 z RH 6.1. Takze u me typycky hw zavada.

> ked som zalovil v archivoch sloveskej konfery tak som tam nasiel nieco o
> tomto kde sa to jednemu kolegovi stalo ale mu to naviac totalne posahalo
> filesystem takze ked rebootl tak to bolo naposledy..... :(
To se nam taky stalo. Na druhy pokus nabehnul aspon v single
rezimu. Po oprave filesystemu jsem zkusil vypsat zmeny pomoci
"rpm -V `rpm -qa`", ale marne - segfault. Tak jsem mu snizil ramtop,
preinstaloval jsem vsechny nainstalovane balicky a od te doby bez
zavahani. Zatim.

> idem zazalohovat a rebootnem.
> hold aj linux vie sklamat...
Nebudte pesimista. Obcas me zklamaly linuxove aplikae, protoze
nedelaly to co mely, ale za takovehle chyby linux na 99.9999 %
nemuze.
Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s