sw alebo hw zavada na pamati WAS:Re: segmentation fault pri passwd! boundary

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Úterý Listopad 30 13:32:09 CET 1999

> se prihlasi, pocka na ustaleni systemu (s pripadnym swapovanim) a pak
> uz jenom pomoci mysi a klavesnice "honi po plose carecky". V tomto
> stadiu prakticky neni zadne swapovani.

tu je to horsie
toto je u nas hlavne proxy
sice nejde o stovky uzivatelov ale predsa.....

> Co je horsi - opozdeni kompilace kvuli swapovani nebo pad na
> segfault ?!?

pokial ide o stovky rpmiek tak je najlepsie ak to ide naplno
s 48 MB to nema asi ani cenu...
(hlavne ked je to pre iny proc...)

> To je docela klika. tady byly obdobi (nekdy az tyden) kdy se nedelo
> nic a jindy to zas ani nechtelo korektne nabehnout.
>  BTW zkusil jste zpomalit casovani v BIOSu (zvysit pocty taktu
> apod.) ?

nie
prilis sa v tom nevyznam....
ked som to naposledy skusal tak s tym boli problemy
ak by k tomu bol nejaka aspon spora dokumentacia zn. ako pre debila, bol by
som velmi vdacny za indikaciu jej umiestnenia

> Urcite neni na skodu, ale tady to zlobi od 2.0.36 pres 2.2.0 az po
> 2.2.12 z RH 6.1. Takze u me typycky hw zavada.

u mna az od 6.0, pri 5.2 to nebolo (alebo aspon na to neprislo)
neviem posudit nakolko je to sw alebo hw zavada

> To se nam taky stalo. Na druhy pokus nabehnul aspon v single
> rezimu. Po oprave filesystemu jsem zkusil vypsat zmeny pomoci
> "rpm -V `rpm -qa`", ale marne - segfault. Tak jsem mu snizil ramtop,
> preinstaloval jsem vsechny nainstalovane balicky a od te doby bez
> zavahani. Zatim.

chcem prejst na rh6.1 a asi na inu masinu (na ktoru si uz dlho brusim zuby) a
z toho dovodu si chcem prekompilovat rpmka directly for the target host

> Nebudte pesimista. Obcas me zklamaly linuxove aplikae, protoze
> nedelaly to co mely, ale za takovehle chyby linux na 99.9999 %
> nemuze.

no to je sice pekne ale jadro ako take mi je na dve veci pokial ten soft co
pod nim beha je typu Ooops

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |